SMLUVNÍ PODMÍNKY a UJEDNÁNÍ


VŠEOBECNÉ OBCHODNÍ PODMÍNKY ke Smlouvě o zajištění úklidových služeb uzavřené dle ust. § 2586 a násl. OZ. Tyto VOP platí při objednávce Úklidových prací na webových stránkách www.harmonieuklidu.cz a tvoří nedílnou součást Smlouvy.


I. Objednávka úklidových prací


K uzavření Smlouvy dochází, kdy Objednatel prostřednictvím E-mailu nebo telefonicky objednává Úklidové práce. Takto zpracovaná objednávka je po odeslání závazná. Vyřízení probíhá e-mailovou komunikací. Klient je informován o dostupnosti služeb do 48 hodin od přijetí objednávky. Objednávky přijaté během dnů pracovního klidu budou zpracovány nejbližším pracovním dnem. Objednávky jsou zpracovány společností Harmonie Úklidu (dále jen „HU“). Klient, který vyjadřuje souhlas a odesílá svou objednávku, tím potvrzuje, že byl seznámen s VOP (Všeobecnými obchodními podmínkami). Smlouva je uzavřena okamžikem výslovné akceptace nabídky ze strany Klienta, zasláním odpovědi na email s informací o dostupnosti služeb a Specifikací úklidových prací. Smlouva vstupuje v platnost, když HU začne provádět Úklidové práce. Okamžikem uzavření Smlouvy vznikají smluvní strany, vázány smlouvou a získávají vzájemná práva a povinnosti z této Smlouvy.


II. Předmět smlouvy


Předmětem této smlouvy je, že se Dodavatel zavazuje poskytovat Zákazníkovi úklidové služby v souladu s předem dohodnutými a specifikovanými podmínkami.


K uzavření Smlouvy je Klient povinen uhradit „Harmonie Úklidu“ zálohu ve výši [1ní hodiny, nasmlouvané činnosti], pokud není dohodnuto jinak. Tato částka se považuje za potvrzení a závazek Klienta k poskytnutí služeb. Tato záloha bude uhrazena před zahájením prvního úklidu/činnosti. Záloha bude použita na pokrytí nákladů spojených s rezervací a zajištěním služby. Zbývající částka zálohy bude odečtena od celkové částky za úklid/činnost. V případě zrušení služby ze strany Zákazníka méně než 24 hodin před plánovaným datem služby, záloha není refundovatelná. Po dokončení práce bude klientovi vystavena faktura, tímto souhlasí s elektronickou podobou fakturace.


III. Práva a povinnosti smluvních stran


Klient je povinen zejména:


  • Poskytovat dodavateli v rámci provádění Úklidových prací bezúplatně vodu a elektrickou energii.


  • Zajistit Pracovníkovi přístup do Úklidových prostor v přesně určeném čase osobně, nebo v případě potřeby zmocněním jiné osoby. V situaci, kdy není Pracovníkovi umožněn výkon Úklidových prací dle sjednaných podmínek uvedených ve Smlouvě, budou všechny provedené práce považovány za plnění řádně vykonané a předané, a následně budou fakturovány.


  • Zamezit volnému pohybu zvířat, která jsou v době provádění úklidových prací umístěna v uklízecích prostorách.


  • Zabezpečit ochranu svých šperků, hotovosti a jiných cenností pomocí uzamčení nebo jiných opatření, aby nebyly volně přístupné.


  • Dodat písemný seznam míst, do kterých nemá mít pracovník přístup a také je povinen předat písemný seznam činností, které výslovně nesmí pracovník vykonávat.


IV. Reklamace a odpovědnost za škodu


Zjištěné nedostatky při provádění Úklidových prací musí Klient uplatnit u dodavatele prostřednictvím písemné reklamace, a to bezprostředně po ukončení Úklidových prací a nejpozději do 24 hodin od provedení v dohodnutém termínu, přičemž Klient je povinen připojit fotodokumentaci, která prokáže nedostatky plnění ze strany dodavatele. V případě, že reklamace bude oprávněná, zaručí dodavatel nápravu bez zbytečného odkladu, dle domluvy s klientem.


V případě zjištění škody na majetku, je klient povinen neprodleně a bezodkladně oznámit tuto skutečnost Dodavateli prostřednictvím písemného oznámení. Písemné oznámení o škodě by mělo obsahovat veškeré relevantní informace o vzniklé škodě, včetně popisu poškozeného majetku, místa, kde k poškození došlo, a také fotodokumentaci. Klient by měl tuto oznámenou škodu nahlásit co nejdříve a nejpozději do 24 hodin od ukončení prací. Nedostatek včasného nahlášení škody může ovlivnit proces vyřízení a nápravy škody ze strany „Harmonie Úklidu“.


V. Zrušení objednávky úklidových prací


V souladu s našimi všeobecnými obchodními podmínkami pro splátku faktur je splatnost elektronické faktury stanovena na 10 dní od data vystavení. V případě, že faktura není řádně uhrazena do stanoveného termínu, vyhrazujeme si právo účtovat penále z prodlení podle platných zákonných norem.

Rovněž bychom rádi upozornili na to, že v případě objednaných úklidových prací může zákazník zrušit službu bez dodatečných poplatků pouze tehdy, pokud tak učiní nejpozději 24 hodin před plánovaným začátkem provedení úklidu. V opačném případě si vyhrazujeme právo účtovat zákazníkovi 100 % ceny předpokládaných úklidových prací. Toto opatření slouží k zajištění spravedlivého postupu vůči našim klientům a umožňuje nám efektivní plánování a provádění našich služeb. Děkujeme za pochopení a dodržování těchto podmínek.


VI. Ochrana osobních údajů


Strany Smlouvy souhlasí s tím, že osobní údaje jsou jakékoli informace týkající se identifikované nebo identifikovatelné fyzické osoby (dále jen „subjekt údajů“), kterou lze identifikovat přímo nebo nepřímo, zejména odkazem na identifikátor, jako je jméno, identifikační číslo, lokalizační údaje nebo online identifikátor. Osobní údaje budou zpracovány v souladu s touto smlouvou pouze pro účely poskytování sjednaných služeb a ve shodě s právními předpisy o ochraně osobních údajů, zejména v souladu s Nařízením (EU) 2016/679 (Obecné nařízení o ochraně osobních údajů – GDPR).

Zpracování osobních údajů bude provedeno na základě právního základu stanoveného v čl. 6 GDPR, a to zejména:


  • Splnění smlouvy mezi Dodavatelem a Zákazníkem (čl. 6 odst. 1 písm. b GDPR).


  • Plnění zákonné povinnosti Dodavatele (čl. 6 odst. 1 písm. c GDPR).


Osobní údaje budou uchovávány pouze po dobu nezbytně nutnou k dosažení účelu zpracování, nebo dokud to vyžadují příslušné právní normy. Po uplynutí této doby budou osobní údaje bezpečně a trvale odstraněny. Zákazník má právo na přístup k osobním údajům, opravu, výmaz, omezení zpracování a přenositelnost údajů. Má také právo kdykoli odvolat souhlas se zpracováním osobních údajů. Dodavatel přijímá nezbytná bezpečnostní opatření k ochraně osobních údajů před neoprávněným nebo nelegálním zpracováním a proti jejich ztrátě, zničení nebo poškození. Pokud je zpracování osobních údajů provedeno mimo Evropskou unii, Dodavatel zajistí, že takové přenosy budou prováděny v souladu s GDPR a budou poskytovat odpovídající úroveň ochrany údajů. V případě, že dojde k porušení bezpečnosti údajů, Dodavatel ihned oznámí Zákazníkovi toto porušení ve stanovené lhůtě a podle zákonných požadavků.


VII. Závěrečná ustanovení


Tyto Všeobecné obchodní podmínky (VOP) nabývají účinnosti od data zveřejnění. Jsou platné pro všechny smlouvy uzavřené od tohoto data. Změny nebo doplňky těchto VOP mohou být provedeny pouze písemnou dohodou obou smluvních stran. Žádná změna není platná, pokud není písemně schválena oběma stranami. Všeobecné podmínky jsou platné od 1.2.2024.